DECEMBER DAYS 2

decemberday2.jpg

Als er één manier is waardoor ik altijd in de stemming kom voor een bepaald feestje of evenement dan is het wel door een goed muziekje op te zetten. Zo ook wanneer het aankomt op kerst. Het is misschien nog een beetje vroeg maar ach de eerste pepernoten waren ook al in September te koop.

Voor mij gaat het er bij kerstmuziek niet zozeer om dat er minstens 20x het woord ”christmas” in voorkomt, daarom staan in déze playlist ook geen kerstnummers. Mij gaat het er juist om dat het je een warm, gezellig gevoel geeft. Zo’n moment waarop je verlangt naar een familiediner bij kaarslicht waarbij de jongste telg uit de familie de kalkoen mag aansnijden. Ook laat kerstmis mij altijd op de een of andere manier stilstaan bij het leven, en hoe blij je wel niet mag zijn met alle fantastische mensen die je om je heen hebt. Bij deze deel ik dus mijn playlist van dit moment.

  1. Just breathe – Pearl Jam
  2. Dochters – Marco Borsato
  3. Treur niet – Diggy Dex ft. JW Roy
  4. Fix you – Coldplay
  5. Chasing cars – Snowpatrol
  6. Love yourself – Justin Bieber
  7. Stop loving you – Tot0
  8. Stitches – Shawn Mendes
  9. Stay – Rihanna
  10. All of me – John Legend
  11. Because of you – Kelly Clarkson
  12. Let her go – Passenger
  13. Clocks – Coldplay
  14. A thousands miles – Vanessa Carlton
  15. Rewritten – Teske

Wat zijn jou favorieten?

6 gedachtes over “DECEMBER DAYS 2

Geef een reactie

