Change.

change

Bij deze wil ik jullie even voorzien van een korte update omtrent mijn afwezigheid van de afgelopen maanden…

15 Juli 2015 zo lang is het al geleden dat ik mijn laatste bericht postte. Waarom ik eigenlijk zo halsoverkop gestopt ben weet ik niet, ik weet alleen wel dat ik het bloggen onwijs mis en dat ik vanaf nu weer actief (lees: actiever) bezig wil zijn met mijn eigen maar vooral ook jullie blog!

In de komende periode zullen er artikelen online komen die allemaal een feestelijk ”tintje” bevatten aangezien Sinterklaas, kerst en nieuwjaar voor de deur staan. Inspiratie genoeg dus, ik hoop daarom ook dat ik vanaf nu weer een beetje kan bijdragen aan jullie dagelijkse digitale leesvoer!

3 gedachtes over “Change.

Geef een reactie

