BUCKET LIST MATERIAL

bucketlist

Picknicken, festivals bezoeken, poolparty’s je kent de wilde zomerplannen wel. Er is niets leuker dan fantaseren over zomeractiviteiten die waarschijnlijk nooit daadwerkelijk zullen plaatsvinden. En mocht het dan eindelijk toch tijd zijn voor die gave poolparty dan zit je uiteindelijk in een opblaaszwembad te kijken met een plastic ranja bekertje op een uitgelubberde zwemband.

En elk jaar trappen we er weer opnieuw in, we maken plannen en vragen ons aan het einde van de vakantie af wat er nu eigenlijk van ons terecht is gekomen deze zomer. Maar dit jaar, ga ik het echt anders aanpakken. (nu is het de kunst om je lach in te houden) Wat mijn bucket-list plannen zijn voor komende weken lees je hieronder.

1. Op vakantie met vriendinnen 

En ja, dit gaat ook echt gebeuren. We gaan naar een camping in Nederland, dus heftige zon, zuipen, ziekenhuis verhalen zullen het niet worden al denk ik wel dat het wennen is… een weekje zonder ouderlijk advies (lees: gezeur) Ik denk wel dat ik in die week mijn vriendinnen echt ga leren kennen, 168 uur (7×24) aan een stuk met elkaar opgescheept zitten gaat denk ik toch voor de nodige irritatie zorgen, maar vooral ook voor heel veel lol en gezelligheid.

2. Midsummernights 

Een typisch doelloos zomerplan, dat is wat het op het eerste gezicht lijkt. Maar ook dit plan gaat dit weekend nog wel uitgevoerd worden. BBQ’en, marshmallows roosteren, een festival bezoeken en vervolgens slapen onder een wolkendek. Dat is het plan. Ik zie de ananaskaarsjes, de Pinterest rietjes, cocktails en vuurkorven al staan maar waarschijnlijk wordt het een picknicktafel met wat worstjes & stokbrood en worden marshmallows opgewarmd in de magnetron omdat de vuurkorf ontbreekt.

3. Picknicken in een natuurgebied

Toen ik laatst samen met mijn vriendin onverwachts in een paardenwei belandde wisten we een ding zeker, hier moesten en zouden wij gaan picknicken. Een leuk rood kleedje, zelfgemaakte wraps, een kan met fruitwater en hinnikende paardjes om ons heen… klinkt perfect toch?

4.  Thuiskomen als het weer licht is 

Hoeveel spijt je de dag erna ook hebt, het lijkt me echt heel gaaf om voor een keer thuis te komen als de lantaarnpalen weer aan zijn. Als twitter nog een hype was zou ik zeggen #lifetimemoments

5. Veel bloggen 

Klinkt misschien iets minder spannend, maar dat is het voor mij zeker niet. Ik hoop deze vakantie echt veel te kunnen bloggen. Ik vind het niet alleen superleuk om te doen maar het geeft me ook nog eens het gevoel dat ik iets nuttigs doe in plaats van op de bank liggen en oude kinderseries op Nickelodeon kijken.

Wat staat er op jou bucket-list voor deze zomer?

16 gedachtes over “BUCKET LIST MATERIAL

Geef een reactie

