REVIEW – W7 IN THE CITY

city

Het W7 in the night palette was geen laaiend succes maar hopelijk gaat dit palette betere punten scoren. Ik kwam onlangs bij de Big Bazar en nam dit compacte oogschaduwdoosje mee voor €4,99.

20150709_125458

De kleuren doen mij heel erg denken aan de Naked Basics paletten, ”and guess what” het W7 in the city is een regelrechte dupe van het Naked2 Basics. Het palette bestaat uit zes verschillende nude oogschaduws die allemaal een matte finish hebben.

20150709_125309

Ook dit palette heeft de welbekende blikverpakking van W7. Als het doosje dicht is vind ik dit omhulsel helemaal prima maar helaas voelt het des te minder stevig aan wanneer ik het doosje openmaak. Gelukkig is het doosje wel in die zin stevig dat je het niet zomaar kapot laat vallen dus al met al is ‘ie prima. Het formaat is overigens ideaal om mee op reis te nemen.

20150709_125319

Een leuk pluspuntje zijn de namen en die zijn ook dit keer weer lekker origineel. Alleen komt het plaatje niet echt overeen met de werkelijke inhoud, dit is wel vaker het geval bij W7 dus kijk eerst in het doosje voordat je iets koopt!

Swatches

20150709_125344

Wigwam – Troy – Brass – Touch – Autumn – Andrea

20150709_125929

Alle zes de oogschaduws voelen zijdezacht aan maar hebben wel de neiging om een beetje te kruimelen. Over het algemeen ben ik heel erg tevreden over de pigmentatie zeker bij de drie lichte kleuren die toch voldoende kleur afgeven.

Ja, ik ben fan! Dit paletje is fantastisch voor het maken van een neutrale everyday look, compact verpakt en ook nog eens een goede inhoud. Mocht je geen geld uit willen geven aan het dure Urban Decay palette dan is dit zeker een prima alternatief!

20150709_125234

Gelukkig het tegendeel is dus bewezen, W7 kan inderdaad hele leuke betaalbare producten maken. Wat vind jij van dit mini-oogschaduwpalette? Ik stop ‘m in mijn dagelijkse make-uptasje.

Het W7 in the city is verkrijgbaar bij o.a. de Big Bazar – €4,99

5 gedachtes over “REVIEW – W7 IN THE CITY

Geef een reactie

