REVIEW – W7 CANDY BLUSHES

w7

”Zijn ze niet om op te eten?” Deze schattige blushes van W7 nam ik laatst mee bij de op=op voordeelshop. Door alle positieve berichten was ik erg nieuwsgierig geworden naar het Britse merk. Lees je mee?

20150508_113300

Verpakking

Ik vind deze verpakking net als een snoepje, lekker kleurrijk, om op te eten. Ik vind deze verpakking super schattig. Het lettertype op de voorkant doet me misschien lichtelijk denken aan een Intertoys make-upje maar ik vind het verder niet storend. De blushes hebben een handige spiegel aan de binnenkant en de verpakking voelt verder stevig en compact aan. Al met al heel erg leuk gedaan!

naamloos

De twee kleuren die ik meenam heten Explosion & Angel Dust, erg leuke namen overigens. Voor mij is het écht van toegevoegde waarde wanneer een product een naam heeft en niet alleen een nummer. Dus alweer een pluspuntje voor W7.

Angel Dust

20150508_113014

20150508_113022

Angel Dust is een subtiele barbie roze kleur met een hele lichte shimmer. De perfecte kleur om je wangen te laten blushen.

20150508_113332

Explosion

20150508_113045

20150508_113105

Explosion is een hele mooie lichte perzik kleur die ook een lichte shimmer bevat. Deze blush laat je huid warm en zomers ogen.

20150508_113139

Swatchen

De swatches leken me eerst tegen te vallen, er was geen sprake van heel veel pigment wanneer ik swatches maakte terwijl ik toch echt genoeg poeder had opgepakt. Maar geloof het mij of niet maar in gebruik zijn ze echt prachtig! Ze geven een mooi natuurlijk kleurtje af waardoor je er meteen een stuk gezonder en frisser uitziet!

20150508_113550

Zeker twee dikke aanraders, welke kleur jij het mooist vind is een kwestie van smaak. Ik ben super blij met deze budgettoppers en zou er zo meer van willen.

Deze blushes zijn o.a. te koop bij de op=op voordeelshop en kosten €2,99

Welke blush vind jij het mooist?

11 gedachtes over “REVIEW – W7 CANDY BLUSHES

Geef een reactie

