THE LIEBSTER AWARD

liebster-award-logo

Een paar dagen geleden werd ik genomineerd voor de Liebster award, een ”ketting”post waarbij je vragen beantwoordt om zo andere (kleinschalige)blogs te leren kennen.

First things first, eerst even handen omhoog voor Lena – THE YELLOW HIPPO die mij heeft genomineerd voor deze tag, heel lief van je! Onderaan in Lena’s artikel stond een hele vragenlijst die voor jullie ga invullen, benieuwd? Lees snel verder…

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

Upcoming confession, ookal zie ik het zelf níet als een slechte gewoonte mijn directe omgeving kan het regelmatig ronduit vervelend vinden wanneer mijn ”smetvrees” momentjes naar boven komen. En nee, ik sta niet 30 keer per dag met desinfectie zeep onder de kraan maar ik was mijn handen écht vaker dan gemiddeld en zal bijvoorbeeld niet in de buurt komen van iemand die hoest. Ook vind ik placemats echt smerig en die probeer ik dan ook niet aan te raken tijdens het eten!
 2. Wat is jouw favoriete voorwerp?

Tja, misschien heel saai maar dat is toch echt mijn telefoon. Instagram, Youtube, Facebook, Whatsapp en mijn blog natuurlijk! De laatste tijd lijkt het wel of ‘ie aan mijn hand vastgelijmd is, ik kan écht niet meer zonder.
3. Wat is het leukste compliment dat je ooit gekregen hebt?

Nou, elk compliment is leuk om te krijgen (ook om te geven trouwens) maar een compliment dat me echt goed deed was dat een vriend van me zei dat hij met mij echt kon praten, dingen waar hij het met niemand anders over had. Op zo’n moment voel je je toch wel even bijzonder.
4. Kies een van deze superkrachten: kunnen vliegen / onzichtbaar kunnen worden / kunnen teleporteren naar eender welk land op aarde.

Teleporteren lijkt mij super gaaf, maar toch als het voor altijd zou zijn dan kies ik voor onzichtbaarheid. Iedereen vraagt zich toch wel eens af wat anderen op een bepaald moment aan het doen zijn of wat anderen over je zeggen. Onzichtbaarheid zou daar de perfecte oplossing voor zijn!
5. Welk vak in het middelbaar haatte je vroeger het meest?

Leuke ”in your face” vraag is dit, ik zit namelijk nog op de middelbare. Gelukkig ben ik wel van het verschrikkelijke vak dat muziek wordt genoemd af. Wat heeft die leraar mij vaak te kijk gezet voor de hele klas. Ik vind muziek echt prachtig maar een niet-muzikale leerling midden op een podium zetten met een valse blokfluit (door eigen schuld) om een liedje te laten spelen voor punt noem ik eerder een kwelling dan een ”muzikale verrijking”
6. Welke drie dingen zou je zeker meenemen naar een onbewoond eiland?

Een camera, babydoekjes en een slaapzak. Een camera om onze prachtige moedernatuur mee vast te leggen. Babydoekjes omdat deze gewoonweg heel praktisch zijn.. zeep, douchegel en gezichtsreiniger in een. En de slaapzak omdat ik bang ben dat ik niet na de eerste nacht al een oud vissersnet tussen twee bomen heb gebonden dat kan dienen als hangmat. Dus daarom maar lekker in mijn slaapzak op een modderstrand.
7. Welke drie dingen red je het eerst uit je huis als dat in brand zou staan?

Lastig, maar laat ik er even van uitgaan dat mijn familie en huisdieren al veilig zijn en dat het dus echt om dingen gaat. Als eerste foto’s, dit zijn toch echt de enige dingen die onvervangbaar en van sentimentele waarde zijn. Daarna mijn lievelingsknuffel, want ook al slaap ik er niet meer mee het is toch een belangrijk dingetje voor mij. En als laatste mijn telefoon, om waarschijnlijk de dag erna op instagram te kunnen zetten dat ons huis is afgebrand? (Nee, niet grappig!)
8. Wanneer ben je begonnen met bloggen? Waarom?

Het is nu een dikke 2 maanden geleden dat ik ben begonnen met Beautydump. Ik vond het altijd al leuk om op blogs te kijken (en de bijbehorende Youtubekanalen) en toen ik me in een weekend verveelde besloot ik het maar weer eens te gaan proberen, want dit is niet mijn eerste blog. Maar tot nu toe vind ik het echt super en zie ik geen reden om te stoppen. Dus op naar de komende 2 maanden!
9. Wanneer was de laatste keer dat je loog?

Waarschijnlijk toen mijn standaard antwoord op de vraag ”Hoe gaat het?” weer eens ”goed” was. Niet dat het niet goed met me gaat maar iedereen heeft wel ooit een baaldag of chagrijnig gevoel?!
 10. Wat zou je kiezen: een maand zonder bloggen of een maand zonder facebook?

Een maand zonder Facebook, sinds ik helemaal over ben op Instagram heb ik niet meer het gevoel dat ik iets ”mis” zonder Facebook. Een maand zonder mijn blog zou een stuk lastiger zijn, nu ik een aantal blogs + bloggers volg en iets beter heb leren kennen voel ik me helemaal thuis in blogwereld!
 11. Wat vond je de leukste vraag uit dit lijstje?

Ik denk vraag 6, ”Welke drie dingen zou je zeker meenemen naar een onbewoond eiland?” hier moest ik toch echt even over nadenken! Lijkt me heerlijk om eens op een onbewoond eiland te zitten voor een paar daagjes.

Nu is het tijd om het stokje door te geven, en dit doe ik natuurlijk met alle plezier. Je mag maximaal 11 andere bloggers taggen, minder mag ook! Ik tag er namelijk maar 5. Zo lang ben ik nog niet aan het bloggen en ik heb dus ook nog niet zoveel favorieten.

Mijn nominaties

A little bite of my life

Creabealounge

Indian2day

Tamara en Marlie

Written By Kayleigh

Veel succes en plezier met het beantwoorden van onderstaande vragen!

1. Als je moest emigreren naar welk land zou je dan gaan en waarom?

2. Wat was jou laatste blonde momentje?

3. Ben je een avond- of ochtendmens?

4. Welke vervelende tic(s) heb je?

5. Met welk doel ben je begonnen met bloggen?

6. Wie is jou stiekeme ”girlcrush”?

7. Wat heb je vanochtend als ontbijt gegeten?

8. Welke positieve eigenschap mochten meer mensen van jou bezitten?

9. Wat is jou inspiratiebron voor je blog?

10. Als je één ding mocht wensen, wat zou dat dan zijn?

11. Wat was het laatste waar je heel hard om moest lachen?

-Regels-

  • Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft
  • Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je genomineerd heeft.
  • Nomineer je favoriete bloggers (max. 11) en link deze (200 volgers en minder)
  • Stel alle genomineerden op de hoogte van hun nominatie

Fijne dag!

10 gedachtes over “THE LIEBSTER AWARD

Geef een reactie

