PS I NEED YOUR HELP – TALKING DRESSES

dress

Voor een heleboel middelbare school studenten is het bijna zover… de eindexamens komen eraan. Iedereen duikt volop met de neus in de studieboeken en wacht ondertussen in spanning af op reacties van de (toekomstige?) vervolgopleidingen. En tussen al die stress door is er ook nog het GALA!

Gelukkig moet ik nog een paar jaartjes wachten voordat ik eindexamen mag doen maar ik heb evengoed die gala-stress al, een vriendin heeft me namelijk meegevraagd naar het gala. Heel erg tof natuurlijk maar meteen komen er een paar ”serious issues” om de hoek kijken. ”Wat moet ik aan?” Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

tumblr_mwaimkTZmP1rc5amho1_500

Voor mijn (gast-)gala zou ik het liefst een kort jurkje willen. Verder vind ik een open rug óf strapless jurk erg mooi, dit gaat leuk worden met het dragen van een BH (the struggle is real) maar wie mooi wil zijn… heeft ongemak?

En natuurlijk kan ik zelf voor jurkjes kijken alleen ik weet niet waar! Iedereen bij ons op school besteld op NELLY. En de originaliteitsprijs hoef ik niet te winnen maar ik wil koste wat het kost voorkomen dat het dadelijk een wie staat het beter spelletje wordt tussen mij en (mogelijk) een rivaal, haha. Dus heeft iemand tips?

Wat voor galajurk had/wil jij?

Fijne dag!

17 gedachtes over “PS I NEED YOUR HELP – TALKING DRESSES

  1. Ik heb ook nooit een gala gehad. De laatste keer dat ik echt een speciale jurk zocht was voor mijn trouwen! 🙂 Wel heb ik veel korte jurkjes en maxijurken die ik ook zeker regelmatig draag. Voor echt iets aparts en ook feestelijk zou ik eens kijken op bonprix. Hebben ze soms echt hele leuke jurkjes. En anders zou ik gewoon eens de stad zelf ingaan en niet online rondkijken. Ik weet dat er bijvoorbeeld in Gorinchem een hele leuke winkel zit die allemaal jurken voor een leuke prijs verkoopt!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik had nog nooit van nelly gehoord! Voor mijn galakleedje zocht ik op asos.com, maar omdat ik niet zo zeker ben over online shops. Uiteindelijk had ik mijn galakleedje in een leuk winkeltje gekocht in Aarschot! (Be glam) Daar hebben ze hele leuke kleedjes van verschillende engelse merken! Ik vind lange jurken wel erg stijlvol.

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi hoor! Ik zou bij hunkemoller kijken voor iets ter vervanging van je BH. En inderdaad, als je en stad ingaat en je shopt bij kleine winkeltjes kom je vaak ook de perfecte schoenen of accessoires tegen. Succes!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

