THE UNSUCCESFUL ALDULTING TAG

TAGG

Toen ik deze tag een paar weken terug op ver•sus{a} tegenkwam wist ik één ding zeker… deze wil ik ook gaan doen! Gelukkig mocht iedereen de tag zomaar overnemen mits je even zou vermelden dat je ‘m van Suz & Vera overnam. Want hé ”let’s be real” als ik zou moeten wachten tot een van Nederlands bekendste blogduo’s mij tagt dan staat er 4 meter gras in de tuin en heb ik wild grijs haar tot aan mijn enkels.

In het kort: deze tag bevat 12 vragen over onze kinderlijke eigenschappen en gewoonten die we nog steeds hebben ondanks dat we ”zogenaamd” volwassenen” zouden zijn. Je zou dus ook wel kunnen zeggen dat het gaat over de faalmomentjes van je volwassenheid. Wat eigenlijk wel grappig is (haha) is dat ik officieel met mijn 16 jaartjes nog helemaal niet volwassen ben, ”yay” Maar oké, geen slappe excuses laat ik gewoon beginnen.

1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?

MacDonalds, zonder twijfel. Ik ben als een kind zo blij wanneer ik weet dat ik die heerlijke (te) zoute franse frietjes naar binnen mag gaan werken. En om het nog iets erger te maken… ik ben tijdens schooltijd naar de MacDonalds gegaan. Samen met een vriendin had ik tweeënhalfuur de tijd om 6 km op én neer naar de dichtstbijzijnde mac te fietsen. We kwamen hijgend en net iets te laat aan op school, maar was wel voldaan… (na een groot-voordeel menu én een sundae caramel)

2. Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?

Nooit, maar dan ook echt nooit. Wat dat betreft heb ik echt een “EHBA” (eerste hulp bij avondmensen) handboek nodig want ik kan echt níet op tijd naar bed gaan. Ik zou er wel om 21:00 in kunnen duiken maar dan lig ik minstens tot twaalf uur wakker… vandaar dat ik er dus pas meestal (doordeweeks) rond elf uur / half twaalf inlig.
3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?

”Mhmm even denken…” Winx. Ik had laatst echt zo’n fase dat ik weer helemaal into mijn kinderjaren was, inclusief alle foute kinderprogramma’s. En oeps shame on me, ik scroll nu door mijn Youtube abonnementen en zie dat ik maar liefst op twee Winx kanalen ben geabonneerd.
 4. Wat is het laatste dat je bent vergeten?

Dat ben ik dus vergeten, just kidding. Ik denk dat het mijn keycord was wat ik nodig heb om me te registreren op mijn werk… ik kwam er achter toen ik op de fiets bij mijn werk aankwam. Ben toen halsoverkop teruggefietst en kwam dus té laat.
5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?

Ja, met Pasen nog. Het is bij mij thuis een traditie om ’s ochtends in de pyjama buiten  paaseieren te gaan zoeken (ik heb een jonger zusje dus vandaar) Maar ik heb mijn slaapoutfit nog nooit in een winkel geshowd.
6. Wat is je meest ranzige gewoonte?

Nagelbijten, wanneer er een stukje van mijn nagel afscheurt of loszit dan moet het er gewoon koste wat het kost vanaf. Ik eet het gelukkig niet op en slik het ook niet door! En nu we mijn slechte gewoontes toch aan het bekennen zijn… laatst zat er dus een stukje van mijn nagel los en toen ik probeerde om het randje eraf te scheuren bleef er een stukje nagel (BAH) tussen mijn tanden zitten en ik kreeg het maar niet weg. Uiteindelijk heb ik het met flosdraad weggekregen… dat was echt een faalactie.
7. Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?

Maar eentje op het moment, maar mijn moeder gooit ze na een tijdje ook weg als ze te lang alleen verdwaald in de lade liggen. Ikzelf vind het nooit zo erg om twee verschillende sokken aan te hebben want meestal heb je er toch schoenen overaan, alleen tijdens gym kan het er een beetje sukkelig uitzien.
8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?

Tja, wat is lelijk? Als ik één emoji moet kiezen dan ga ik toch voor de knipogende emoji. Op de een of andere manier vind ik dat deze echt heel vies kijkt, terwijl de betekenis erachter dat helemaal niet hoeft te zijn.

0748 9. Wat is je meest nerderige eigenschap?

Meest nerderige eigenschap… nou, ik kan me gruwelijk ergeren aan spellingsfouten (ga alsjeblieft geen hele spellingscontrole over mijn artikelen werpen want ik zeg niet dat ik er nooit eentje maak) maar wanneer mijn oog erop valt dan irriteer ik me er enorm aan. Bijvoorbeeld: ”Ik wordt” of ”Mijn moeder zij dat ik mijn kamer moest opruimen.” Sorry voor alle mensen die dit wel eens fout doen, maar als ik het opmerk dan vind ik het nogal storend.  Ohja en stiekem vind ik Harry Potter films ook best wel leuk!
10. Wanneer is voor het laatste het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?

Dat waren cupcakes waar ik in plaats van zonnebloem of olijfolie hete wokolie had ingegooid. De cupcakes hadden een hele vieze spicy nasmaak  alleen mijn oma deed alsof ze ze best lekker vond (lief van haar ♥)
11. Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?

Wanneer ik me ongemakkelijk voel dan ga ik heel veel aan mijn eigen vingers, haren of andere spullen friemelen. Ook krijg ik het heel benauwd en kan mijn lach niet echt controleren waardoor ik soms op het verkeerde moment keihard kan gaan lachen.. oopsie doopsie.
12. Wat was de laatste rekening die je “verstopte”?

De laatste vraag is ook meteen de enige vraag waar ik nog geen antwoord op kan geven want ik ontvang (gelukkig) nog helemaal geen rekeningen die ik zelf moet betalen.

Dat was ‘m alweer, nu hebben jullie mij op een hele positieve manier (haha) leren kennen. Als je wilt kun je deze tag gewoon overnemen als je ook even de bron vermeld!

Fijne dag!

6 gedachtes over “THE UNSUCCESFUL ALDULTING TAG

Geef een reactie

