REVIEW – REVLON COLORSTAY NAILPOLISH

revlon

Het is weer lente! Dat betekent dat het weer tijd wordt om onze nagels op te fleuren, ik nam deze twee leuke kleurtjes mee bij Action voor nog géén euro per stuk. Ik was dus heel erg benieuwd naar de kwaliteit van deze (super?)koopjes. Want eerlijk is eerlijk, budget producten zijn fantastisch maar toch geldt helaas ook vaak goedkoop is duurkoop. Of dat voor deze lakjes ook geldt?

eddddddd

Zoals je kunt zien nam ik twee kleurtjes mee. Een beige/crème kleur en een rood/oranje kleurtje dat ik het best zou kunnen omschrijven als tomaatrood. In het flesje zit 11.7 mL nagellak wat zeker aan de ruime kant is. (Voorbeeld: Essence 8 mL) De verpakking ziet er best chic uit, ik zou de waarde van beide lakjes niet schatten op zo’n €2,98.

20150316_165912

De crèmekleur heet 300 BARE BONES en de rode kleur heet 080 DELICIOUS, vrij toepasselijke namen. Vooral over de lichte kleur was ik heel erg benieuwd hoe deze zou staan omdat de nagellak lichter is dan de kleur van mijn hand.

;;;

300 – BARE BONES

hfffffHet kwastje is vrij breed wat ik persoonlijk best handig vind. Hij brengt niet streperig aan en met twee laagjes is de dekking prima. Wel merk ik dat de lak redelijk waterig is, en dan heb ik het niet over de concentratie kleur want die is prima. Ik merk dat deze lak nogal gemakkelijk in de kiertjes, scheurtjes en oneffenheden trekt waardoor je je ongelijkheden niet helemaal kunt camoufleren. De kleur vind ik  wel grappig (voor een paar keer) en over het algemeen is het gewoon een prima lakje.

okkk

ttyyy 080 – DELICIOUS

oo

Ook dit lakje heeft hetzelfde kwastje en een soortgelijke structuur. Wel vind ik dat deze kleur iets beter dekt na een eerste laagje, maar voor de zekerheid heb ik er hieronder toch twee aangebracht. Dit is echt een kleurtje wat ik lekker fel en zomers vind, krijg je ook al zin in het warme weer? Over nummer 080 dus ook niets opvallends op- of aan te merken.

20150316_172602

Conclusie

Ik ben aangenaam verrast door deze lente kleurtjes, een heel zacht prijsje en een prima kwaliteit, de draagduur van deze lakjes beperkt zich helaas wel tot 1 à 2 dagen, ”but let’s talk real” De Revlon Colorstay lakjes kosten slechts €0,99 en zijn momenteel te koop bij de Action. Zeker een aanrader voor die prijs, dus mocht je nog op zoek zijn naar wat nieuwe kleurtjes voor de lente… ren dan maar snel naar de Action.

Fijne dag!

13 gedachtes over “REVIEW – REVLON COLORSTAY NAILPOLISH

  1. Ik ben een echte nagellak-freak, en ga dan dus ook vaak duurdere lakjes kopen omdat ik weet dat ik ze vaak zal gebruiken. Maar deze zal ik toch ook eens proberen, spaar ik ineens wat geld uit 🙂 In de zomer pas ik mijn nagellak meestal aan aan mijn outfit, dus is het niet erg dat ze maar twee dagen houden. 🙂
    De tweede kleur vind ik het mooiste, trouwens!

    Like

Geef een reactie

