UPDATE

update

”Een update, waarom?”  Nou, ik wil me even verontschuldigen voor het feit dat er de komende week (en zeker in het begin) geen artikelen zullen verschijnen. En dit heeft maar één reden: SCHOOL. Ik zit nu helaas in een toetsweek waardoor het echt lastig is om het leren, sporten & bloggen te combineren. Ik doe mijn best om toch wat foto’s te maken en evt. wat ideeën op te doen voor komende artikelen, maar mezelf verplichten tot een artikel elke 1 à 2 dagen gaat op dit moment een beetje te ver! Hopelijk kunnen jullie het mij vergeven! ♥

En verder wilde ik nog even laten weten dat ik heb geluisterd… ik heb namelijk een account aangemaakt op BLOGLOVIN zodat jullie mij kunnen volgen (en belangrijker, ik jullie!) Aanraders zijn altijd welkom.

Succes met alles wat je deze week nog moet en wilt doen!

Fijne dag!

6 gedachtes over “UPDATE

  1. Ik begrijp het helemaal! Zelf heb ik tot en met volgende week woensdag ook een paar tentamens, bahh. Ik was van plan om niet te bloggen, maar heb toch weer een artikel voor morgen in de planning staan, hahaha.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

